Ota yhteyttä! Suunnitellaan sinulle tai yrityksellesi sopiva koulutuskokonaisuus.
Myynti ja markkinointi varmistavat yrityksen menestystä. Esimerkiksi uusasiakashankinta, asiakkuuksien hoitaminen, käytännön myynti- ja asiakaspalvelutyö asiakkaiden kanssa sekä markkinointi ja markkinointiviestintä ovat olennaisia liiketoiminnan osa-alueita, joiden osaamista kannattaa aina kehittää.
Myynnin ja markkinoinnin ammattilainen osaa suunnitella, toteuttaa ja arvioida myynti- ja markkinointityötään sekä työn tuloksellisuutta ja asiakaskokemusta. Esihenkilö- tai monipuolisissa asiantuntijatehtävissä työskennellyt alan ammattilainen osaa myös johtaa ja kehittää myynnin ja markkinoinnin työtä.
Liiketoiminnan palveluiden ammattilainen hoitaa organisaation sisäisiä palvelutehtäviä sekä asiakasviestintää assistentin tai sihteerin tehtävissä. Aulapalvelutehtävissä työskentelevä huolehtii lisäksi organisaation turvallisuudesta.
Taitotalosta löydät koulutuksia niin oman osaamisesi kehittämisen tarpeisiin kuin yrityksesi henkilöstön kehittämiseen.
Liiketoiminnan tutkintokoulutuksia myynnin ja markkinointiviestinnän sekä liiketoiminnan palveluiden ammattilaisille
Tutkintokoulutuksissamme voit opiskella joustavasti oppisopimuksella tai omaehtoisena koulutuksena. Koulutuspäivät järjestetään verkossa. Tutkinnoista voit suorittaa myös osan tai osia.
- Liiketoiminnan ammattitutkinto, myynnin ja markkinointiviestinnän osaamisala soveltuu sinulle, jos olet työskennellyt jo jonkin aikaa myynnin ja asiakaspalvelun tai markkinointiviestinnän tehtävissä. Tehtävänimikkeesi tai aiempi koulutustaustasi ei ole merkityksellinen, vaan tärkeintä on innostuksesi kehittyä liiketoiminnan osaajana omassa työssäsi.
- Liiketoiminnan ammattitutkinto, liiketoiminnan palveluiden osaamisala soveltuu sinulle, jos olet työskennellyt jo jonkin aikaa asiakaspalvelutehtävissä aulassa, toimistossa, virastossa tai asiakastuessa. Tehtävänimikkeesi tai aiempi koulutustaustasi ei ole merkityksellinen, vaan tärkeintä on innostuksesi kehittyä liiketoiminnan palveluiden osaajana omassa työssäsi.
- Liiketoiminnan erikoisammattitutkinto, kaupan osaamisala soveltuu sinulle, jos olet jo pitkään työskennellyt päivittäis- tai erikoiskaupassa kaupan esihenkilön tehtävissä. Kehität osaamistasi esimerkiksi ryhmän esihenkilönä toimimisessa, myynnin johtamisessa, valikoiman kehittämisessä ja työlainsäädännössä.
- Liiketoiminnan erikoisammattitutkinto, myynnin ja markkinointiviestinnän osaamisala soveltuu sinulle, jos sinulla on jo paljon kokemusta myynnin ja markkinointiviestinnän asiantuntija- tai esihenkilötehtävistä. Koulutuksessa kehität osaamistasi esimerkiksi myynnin johtamisessa, asiakkuusmarkkinoinnissa ja brändin kehittämisessä.
Myynnin valmennuksia
- Myyntiprosessin suunnittelu, johtaminen ja seuranta (B2B-myynti)
Valmennuksessa keskitytään myyntiprosessin suunnitteluun, johtamiseen ja seurantaan. Saat käytännönläheisiä työkaluja oman tuloksellisen myyntityösi kehittämiseen ja tiimisi myyntitulosten saavuttamiseen. Valmennuksen aiheita ovat esimerkiksi myyntiprosessin osatekijät, toimintaympäristön kartoitus, asiakaslupaus, myyntisuunnitelma ja tuloksellisuuden kehittäminen. - Asiakaskokemuksen rakentaminen myyntikohtaamisissa ja asiakaspalvelussa (B2C-myynti ja B2B-myynti)
Valmennuksessa saat käytännönläheisiä työkaluja vahvan asiakaskokemuksen rakentamiseen, ja näin parannat myös myyntituloksia. Valmennuksen aiheita ovat esimerkiksi asiakaskokemus ja siihen vaikuttaminen, asiakaslähtöisyys, vuorovaikutustaidot ja asiakkaan saamat hyödyt. - Asiakkuuksien johtaminen B2B-myynnissä
Osallistavassa valmennuksessa saat käytännönläheisiä työkaluja oman tuloksellisen myyntityön kehittämiseen sekä asiakkuuksien johtamiseen. Vahvistat ymmärrystäsi asiakkuuksien strategisessa johtamisessa. - Tuloksellinen myyntityö -verkkokurssi (B2C-myynti)
Kurssi tutustuttaa sinut myyntityön mahdollisuuksiin – aloita matkasi myynnin ammattilaiseksi! - Ratkaisumyynti yritysmyynnissä (B2B-myynti)
Kurssi auttaa sinua kehittymään yritysmyynnin ammattilaisena.
Asiakaspalveluvalmennuksia
- Asiakaspalvelu
Yrityksille räätälöitävä asiakaspalveluvalmennus vahvistaa osallistujien asiakaspalveluosaamista vaihtelevissa asiakastilanteissa. Ota yhteyttä ja pyydä yrityksellesi tarjous.