Tuloksellisen ratkaisumyynnin verkkokurssilla kehityt B-to-B-myynnin ammattilaisena. Osaat ratkaisumyynnin menetelmiä käyttäen selvittää asiakkaan tarpeet, suunnitella ja esitellä ratkaisuehdotuksen asiakkaalle sekä hoitaa yritysasiakkuuksia tuloksekkaasti. Osaat myös arvioida omaa myyntityötäsi ja tehdä myyntityöhön kehittämisehdotuksia.
Koulutuksen sisältö
- Asiakkuuksien hoidon tavoitteet
- Tuotetietous
- Neuvotteluun valmistautuminen
- Tarjousten tekeminen
- Myyntiprosessi
- Klousaaminen, lisämyynti, jälkihoito, reklamaatiot
- Ostajapersoonat
- Asiakaskeskeinen liiketoiminta
Kurssi on verkossa suoritettava itseopiskelupaketti, jossa on otettu huomioon erilaisia oppimistapoja: kurssi sisältää videoita, luettavaa materiaalia ja itsenäisesti suoritettavia tehtäviä. Kurssilla oppimiasi asioita pääset testaamaan monivalintakysymysten avulla. Kurssisuoritus on hyväksytty, kun vähintään 80 % vastauksista on oikein. Kurssin voit suorittaa joustavasti oman aikataulusi mukaisesti, ja sen suorittaminen vaatii muutamia tunteja.
Kun ilmoittautumisesi kurssille on käsitelty, saat laskun. Kun maksu näkyy meillä suoritettuna, saat tunnukset verkkokurssille.
Kenelle koulutus sopii?
Koulutuksesta hyötyvät myyntiuransa alkuvaiheessa olevat henkilöt, jotka haluavat kehittää osaamistaan ratkaisumyynnissä. Kokeneille ratkaisumyynnin ammattilaisille kurssi tarjoaa mahdollisuuden päivittää omaa osaamista, ja se toimii myös hyvänä pohjana henkilökohtaisten kehityskohteiden määrittelyssä.