Osatutkinto: Asiakassuhteiden hoito
Kenelle
Koulutus soveltuu lähiesihenkilöille tai tiiminvetäjille, jotka tekevät käytännön asiakaspalvelutyötä yhdessä työryhmänsä jäsenten kanssa ja jotka haluavat kehittää organisaationsa sisäisiä tai ulkoisia asiakassuhteita, vahvistaa onnistunutta asiakaskokemusta sekä lisätä asiakastyytyväisyyttä.
Seuraava aloitus on aikaisintaan keväällä 2025.
Opiskelijaksi valinnassa ovat ensisijalla hakijat, joilla ei ole suoritettuna ammatillista tai korkeakoulututkintoa, työttömät työnhakijat ja ylioppilaat.
Tavoite
Asiakassuhteiden hoito -tutkinnon osassa vahvistat osaamistasi onnistuneen asiakaskokemuksen toteuttamisessa.
Onnistuneen asiakaskokemuksen perustana on vahva asiakasymmärrys sekä toimivat asiakkuuden hoitamisen, seurannan ja kehittämisen prosessit sekä hyväasiakasviestintä.
Koulutuksessa varmistat osaamistasi asiakassuhteiden ylläpitämisessä ja asiakastyytyväisyyden jatkuvassa kehittämisessä oman työryhmäsi esihenkilönä tai tiimivetäjänä.
Sisältö
Koulutuspäivät
- Asiakassuhteiden hoito 1, koko päivä, klo 9 - 16
- Asiakassuhteiden hoito 2, puolikas päivä, klo 9-12
Kesto
Osatutkinnon suorittaminen kestää arviolta 3-4 kk.
Hinta
Koulutus toteutetaan oppisopimuskoulutuksena, jolloin tarvitset alan työnantajan, jonka kanssa voit solmia oppisopimuksen.
Koulutuksen opiskelijamaksu on 50 €.