Asiakaspalvelukoulutus Yrityskohtainen

iloiset ihmiset katsovat esittäjän läppäriä

Asiakastyytyväisyys ja positiivinen asiakaskokemus varmistavat yrityksen menestyksen. Kehitä yrityksen asiakaspalvelua räätälöidyllä koulutuksella.

Kenelle koulutus sopii?

Koulutus sopii asiakaspalvelutehtävissä työskenteleville millä tahansa toimialalla.

Koulutuksen sisältö

Koulutus kehittää valmiuksia ja itsevarmuutta asiakaspalvelussa. Tavoitteena on, että osallistujat hallitsevat entistä paremmin yrityksen toimintaympäristön ja asiakasryhmät sekä osaavat valmistautua erilaisiin asiakaskohtaamisiin yrityksen palvelukonseptin mukaisesti.

Koulutuksen sisältö suunnitellaan yhdessä yrityksen kanssa, jotta kokonaisuus tukee yrityksen tavoitteita ja palvelumallia.

Koulutus voi sisältää esimerkiksi seuraavia teemoja:

  • Asiakaslupaus ja palvelukonsepti
  • Hyvän asiakaskokemuksen rakentaminen
  • Myynnillinen asiakaspalvelu
  • Onnistunut kirjallinen asiakasviestintä
  • Vuorovaikutus vaikeissa asiakastilanteissa

Koulutuksen kesto voi olla esimerkiksi vain muutamia tunteja tai vaikkapa kaksi aamupäivää. Koulutus voidaan toteuttaa etä- tai lähitoteutuksena toiveiden mukaan.

Ota yhteyttä

Roskapostitarkistus

Satu Myllylä

koulutusasiantuntija, johtaminen ja liiketoiminta