Oma asiakasvastaava on yrityksellenne yhteyshenkilö, joka huolehtii säännöllisestä yhteydenpidosta. Asiakasvastaava varmistaa asiakassuhteen laadun ja kehityksen sekä yhdessä asetettujen tavoitteiden saavuttamisen. Laajemmissa projekteissa asiakasvastaavan tukena on asiakkuustiimi, joka koostuu muista toimialaanne tuntevista ammattilaisista.
Asiakasvastaava toimii yrityksen hrd-kehittäjäkumppanina ja varmistaa, että kehittämishankkeet nivoutuvat toisiinsa muodostaen ehjän ja kustannustehokkaan kokonaisuuden.
Oma asiakasvastaava säästää teidän aikaa ja vaivaa. Teidän ei tarvitse etsiä tietoa koulutuksista, asiakasvastaava tekee sen puolestanne. Asiakasvastaava rakentaa kanssanne konkreettisen osaamisen kehittämisen vuosisuunnitelman, joka tukee yrityksenne liiketoiminnan tavoitteita.