27.3.2023
Tutkimus, jonka toteutti Innolink Oy, suunnattiin Taitotalon kumppaniasiakkaiden päättäjille, muille asiakkaille sekä potentiaalisille asiakkaille. Kyselyyn vastasi noin 200 päättäjää.
Taitotalon brändi ja tunnettuus
Taitotalon brändi on vielä varsin tuore, hieman yli 3-vuotias. Uuden brändin vakiinnuttaminen vie asiantuntijoiden mukaan noin viisi vuotta.
Kun kysytään spontaania tunnettuutta yrityksille/organisaatioille koulutusta järjestävistä tahoista, 25 prosenttia kaikista vastaajista mainitsee Taitotalon ensimmäisenä, kumppaneista 70 prosenttia ja muista asiakkaista 34 prosenttia.
Mielikuvat Taitotalosta
Taitotaloon spontaanisti yhdistettyjä mielikuvia ovat monipuolisuus, luotettavuus ja asiantuntevuus. Kumppanivastaajista yhdeksän kymmenestä pitää Taitotaloa asiantuntevana.
Parhaat arviot Taitotalo sai monipuolisesta koulutustarjonnasta, asiantuntevuudesta ja luotettavuudesta.
Kaikki asiakkaamme ovat tyytyväisiä Taitotalon toimintaan. NPS-suositteluindeksi oli kumppaneilla 45 ja muilla asiakkailla 48.