Jaa
Hyvä työntekijäkokemus saa työntekijän ylittämään itsensä. Hyvä työntekijäkokemus ei kuitenkaan synny itsestään. Sen taustalla on aina oikeanlaista tekemistä, joko tiedostettua tai tiedostamatonta.
TaitoTalk etsii vastauksia kysymyksiin
- Miten voi hyvällä työntekijäkokemuksella vaikuttaa henkilöstön veto- ja pitovoimaan?
- Mitä tarkoitetaan työntekijäkokemuksella? Miksi olemme houkutteleva työpaikka?
- Miten työntekijäkokemusta voidaan kehittää?
- Mitä osaamista kehittäminen vaatii?
- Miten hyvän työntekijäkokemuksen voi konseptoida?
Kokemuksista keskustelemassa
- Petteri Lötjönen, varatoimitusjohtaja, ISTO Group Oy
- Nina Maurola, henkilöstöjohtaja, Lempi Kodinhoito Oy
- Jan Norss, logistiikkapäällikkö, Airam Electric Oy Ab
- Kimmo Viitanen, koulutusasiantuntija, Taitotalo
Keskustelua luotsaa Tiina Kekkonen, asiakkuuspäällikkö, Taitotalo
Katso tallenne tästä.
Katso kaikki TaitoTalkit ja webinaarit tästä