Kiinteistön asiakkaiden lähettämien vikailmoitusten hyvä vastaanottaminen on tärkeää vikojen ratkaisemisen kannalta. Perusteellisesti vastaanotetut vikailmoitukset parantavat ja lyhentävät vian määrittelyä sekä vian jatkohoitoa. Tämä nopeuttaa vian korjaamista, parantaa asiakastyytyväisyyttä ja vähentää kustannuksia. Pyydä tarjous.
Kenelle koulutus sopii?
Kiinteistöjen parissa työskenteleville asiakaspalvelijoille ja kiinteistöassistenteille.
- Lähiopetuspäivä oli paras osuus, oli kivaa päästä käytännössä oppimaan. Paljon hyödyllistä opin ja sain hyviä neuvoja ja ideoita työhön. Kaikki tekniset aiheet oli loistavia. Kouluttaja oli asiantunteva, mukava ja hyvä kouluttamaan. Kiitos! :)
- Käytännön päivä oli tosi hyvä ja mielenkiintoinen. Paljon hyödyllistä asiaa. Kokonaisuutena oli hyvä.
- Varsinkin lähiopetus oli todella avartava ja mielenkiintoinen.
- Kouluttaja piti koulutuksen todella mielenkiintoisena!
Koulutus toteutetaan yrityskohtaisena, ja sen sisältö suunnitellaan yhdessä asiakkaan kanssa.
Kiinteistöteknisten vikailmoitusten tehokas hallinta
- Kiinteistöjen parissa työskenteleville asiakaspalvelijoille ja kiinteistöassistenteille
Koulutuksessa opit selventämään asiakkaalta tulevien viestien sisältöä ja ymmärtämään erilaisia teknisiä termejä ja käsitteitä. Tämä puolestaan auttaa sinua käsittelemään ilmoituksia tehokkaammin ja kohdentamaan työmääräämät tarkemmin. Lisäksi koulutus antaa ymmärrystä taloteknisten järjestelmien toiminnasta pääpiirteittäin, mikä lisää toimintavarmuuttasi ja auttaa tarvittaessa asiakkaiden opastamisessa sekä sidosryhmien viestinnässä.
Koulutuksessa käydään teknisiä aiheita läpi vikailmoitusesimerkkien avulla vuorovaikutteisesti.
Koulutuksen toteutus
Koulutus toteutetaan verkkoluentona ja käytännön lähiopetuksena Taitotalossa, Strömberginkuja 3, Pitäjänmäki.
Esimerkki sisällöstä
- Kiinteistön vikailmoitukset ja sanasto, vastuunjako (verkkoluento)
- Vikailmoituksen hyvä vastaanottaminen
- Mitä ottaa huomioon, että saan riittävästi informaatiota asiakkaalta?
- Kiinteistötekninen sanasto ja termistö vs. asiakkaan sanasto ja termistö
- Vastuunjaon vaikutus vikailmoituksiin
- Sisäilmasto-caset, sisäilman suureet ja niiden vaikutus (verkkoluento)
- Mitä on sisäilmasto?
- Miten sisäilmaston häiriöt vaikuttavat vikailmoituksiin
- Yrityksen omat caset
- Kiinteistön tekninen toiminta (1 pv, lähipäivä Taitotalossa)
- Kiinteistöjen ilmanvaihtomuodot ja niiden toimintatavat
- Miten ilma vaihtuu asunnossa?
- Eri lämmitysjärjestelmät ja niiden periaatteet
- Miten asunto lämmitetään?
- Käyttövesi ja sen häiriötilanteet
- Viemärin toiminta ja häiriötilanteet