Koulutus auttaa osallistujia ymmärtämään asiakaspalvelun merkityksen ja sen erityispiirteet kiinteistönhoidon tehtävissä. Koulutuksen tavoitteena on lisätä asiakastyytyväisyyttä, kehittää vuorovaikutustaitoja ja kasvattaa työn tuloksellisuutta. Koulutus toteutetaan yrityskohtaisena, sen sisältö suunnitellaan yhdessä asiakkaan kanssa. Pyydä tarjous.
Kenelle koulutus sopii?
Kiinteistönhoitoalalla työskenteleville tai tehtävässä juuri aloittaneille, jotka haluavat lisätä osaamistaan.
Koulutuksen sisältö
Koulutus toteutetaan yrityskohtaisena, sen sisältö suunnitellaan yhdessä asiakkaan kanssa.
Esimerkki sisällöstä, kesto 3 tuntia
Koulutuksen jälkeen osallistuja tietää mistä osatekijöistä asiakaspalvelutilanne muodostuu, ja miten hän voi vaikuttaa sen onnistumiseen. Lisäksi osallistuja ymmärtää viestinnän merkityksen asiakaspalvelussa ja osaa käyttää eri viestintämenetelmiä asioiden välittämisessä.
Koulutuksessa käydään läpi myös haastavien asiakaspalvelutilanteiden hoitamista sekä toimimista monikulttuurisessa ympäristössä.
Koulutus sopii hyvin myös uusien työntekijöiden perehdytyskoulutukseksi.
Asiakas ja palvelu
- kuka on asiakas?
- asiakas keskiössä
- palvelun henki
Asiakaspalvelu kiinteistönhoidossa
- asiakaspalvelu yleisesti
- asiakaspalvelu kiinteistönhoidossa
Viestintä
- viestinnän tavat
- viestinnän kompastuskivet
- opi kuuntelemaan ja viestimään tehokkaasti
Palautteet
- syntynyt mielikuva ja todellisuus
- palautteen antaminen
- palautteen vastaanotto
- palaute kehittämisen työkaluna
Haastavat asiakaspalvelutilanteet
- haastava asiakas
- vaaralliset asiakastilanteet
- toisesta kulttuurista tulevat asiakkaat
Toteutus
Koulutus toteutetaan asiakkaan toiveen mukaan joko lähiopetuksena tai webinaarina Teamsin kautta.
Lähiopetus joko Taitotalon tai asiakkaan tiloissa.