TaitavaKiinteistö, kiinteistönhoidon asiakaspalvelu Yrityskohtainen

Kiinteistönhoitaja

Koulutus auttaa osallistujia ymmärtämään asiakaspalvelun merkityksen ja sen erityispiirteet kiinteistönhoidon tehtävissä. Koulutuksen tavoitteena on lisätä asiakastyytyväisyyttä, kehittää vuorovaikutustaitoja ja kasvattaa työn tuloksellisuutta. Koulutus toteutetaan yrityskohtaisena, sen sisältö suunnitellaan yhdessä asiakkaan kanssa. Pyydä tarjous.

Kenelle koulutus sopii?

Kiinteistönhoitoalalla työskenteleville tai tehtävässä juuri aloittaneille, jotka haluavat lisätä osaamistaan.

Koulutuksen sisältö

Koulutus toteutetaan yrityskohtaisena, sen sisältö suunnitellaan yhdessä asiakkaan kanssa.

Esimerkki sisällöstä, kesto 3 tuntia

Koulutuksen jälkeen osallistuja tietää mistä osatekijöistä asiakaspalvelutilanne muodostuu, ja miten hän voi vaikuttaa sen onnistumiseen. Lisäksi osallistuja ymmärtää viestinnän merkityksen asiakaspalvelussa ja osaa käyttää eri viestintämenetelmiä asioiden välittämisessä.

Koulutuksessa käydään läpi myös haastavien asiakaspalvelutilanteiden hoitamista sekä toimimista monikulttuurisessa ympäristössä.

Koulutus sopii hyvin myös uusien työntekijöiden perehdytyskoulutukseksi.

Asiakas ja palvelu

  • kuka on asiakas?
  • asiakas keskiössä
  • palvelun henki

Asiakaspalvelu kiinteistönhoidossa

  • asiakaspalvelu yleisesti
  • asiakaspalvelu kiinteistönhoidossa

Viestintä

  • viestinnän tavat
  • viestinnän kompastuskivet
  • opi kuuntelemaan ja viestimään tehokkaasti

Palautteet

  • syntynyt mielikuva ja todellisuus
  • palautteen antaminen
  • palautteen vastaanotto
  • palaute kehittämisen työkaluna

Haastavat asiakaspalvelutilanteet

  • haastava asiakas
  • vaaralliset asiakastilanteet
  • toisesta kulttuurista tulevat asiakkaat

Toteutus

Koulutus toteutetaan asiakkaan toiveen mukaan joko lähiopetuksena tai webinaarina Teamsin kautta.

Lähiopetus joko Taitotalon tai asiakkaan tiloissa.

Kirsi Seppänen

i Kysy lisää

Kirsi Seppänen

koulutusasiantuntija, kiinteistöpalvelut: kiinteistönhoito, puhtausala ja isännöinti
Ota yhteyttä

Ota yhteyttä

Roskapostitarkistus

Kirsi Seppänen

koulutusasiantuntija, kiinteistöpalvelut: kiinteistönhoito, puhtausala ja isännöinti

Inspiroidu

Opiskelijatarina
Aikaisemmin keittiömestarina työskennellyt Jenny harjoittelee nyt kiinteistöassistentin ammattia isännöintitoimistossa. Hänelle on lupailtu sieltä työpaikkaa, kunhan opiskelut on ensin saatu päätökseen.
Kiinteistöassistentti Jenny Björklund
Lue lisää artikkeleita