Jaa
Osallistavassa valmennuksessa saat käytännönläheisiä työkaluja onnistuneeseen asiakashankintaan.
Koulutuksen sisältö
Valmennuksessa keskitytään asiakashankinnan prosessiin sekä neuvottelutilanteisiin ja muihin kohtaamisiin asiakashankintatyössä.
Aiheita muun muassa
- Myyntistrategia, segmentointi ja suunnitelmallinen toiminta
- Toimintaympäristön analysointi ja asiakastuntemus
- Asiakashankinnan vaiheet ja vaikuttavuuden tehostaminen
- Toiminnan tehokkuuden seuranta ja mittaaminen
- Vuorovaikutustaitojen merkitys asiakashankinnan tavoitteiden saavuttamisessa
- Hissipuhe
- Neuvottelutaidot
- Vaikuttavuutta etätapaamisiin
Kenelle koulutus sopii?
- B2B-myyjille
- avainasiakaspäälliköille
- alue- ja myyntipäälliköille
- muissa myynnin ja asiakkuuksien hoidon asiantuntijatehtävissä työskenteleville
Muuta tärkeää tietoa
Lisää B2B-valmennuksia Taitotalossa
Myyntiprosessin suunnittelu, johtaminen ja seuranta
Asiakkuuksien johtaminen B2B-myynnissä
Asiakaskokemuksen rakentaminen B2B-myynnissä
Asiakkaan kohtaaminen ja vuorovaikutustaidot B2B-myyntityössä