Jaa
Osallistavassa valmennuksessa saat käytännönläheisiä työkaluja oman tuloksellisen myyntityön kehittämiseen sekä asiakkuuksien johtamiseen. Vahvistat ymmärrystäsi asiakkuuksien strategisessa johtamisessa.
Koulutuksen sisältö
Valmennuksessa paneudutaan asiakkuuksien johtamiseen ja siihen, miten omia taitoja voi vahvistaa ja kehittää tavoitteiden saavuttamiseksi.
Aiheita muun muassa
- asiakkuuksien johtamisen prosessi ja peruspilarit sekä asiakaslupaus
- asiakkuuksien strateginen arviointi
- asiakkuuksien johtaminen, toimintasuunnitelmat ja kehittäminen
- asiakkuuksien elinkaaren hallinta sekä myynnin ja kannattavuuden kehittäminen
- vuorovaikutustaidot asiakasymmärryksen ja asiakassuhteen kehittämisessä
Kenelle koulutus sopii?
B2B-myyjille, avainasiakaspäälliköille, alue- ja myyntipäälliköille sekä muissa vaativissa asiakkuuksien asiantuntijatehtävissä työskenteleville
Muuta tärkeää tietoa
Lisää B2B-valmennuksia Taitotalossa
Myyntiprosessin suunnittelu, johtaminen ja seuranta
Asiakashankinta B2B-myyntityössä
Asiakaskokemuksen rakentaminen B2B-myynnissä
Asiakkaan kohtaaminen ja vuorovaikutustaidot B2B-myyntityössä