Asiakkuuksien johtaminen B2B-myynnissä Kurssi

Työporukka kokouksessa

Osallistavassa valmennuksessa saat käytännönläheisiä työkaluja oman tuloksellisen myyntityön kehittämiseen sekä asiakkuuksien johtamiseen.  Vahvistat ymmärrystäsi asiakkuuksien strategisessa johtamisessa.

Koulutuksen sisältö

Valmennuksessa paneudutaan asiakkuuksien johtamiseen ja siihen, miten omia taitoja voi vahvistaa ja kehittää tavoitteiden saavuttamiseksi.

Aiheita muun muassa

  • asiakkuuksien johtamisen prosessi ja peruspilarit sekä asiakaslupaus
  • asiakkuuksien strateginen arviointi
  • asiakkuuksien johtaminen, toimintasuunnitelmat ja kehittäminen
  • asiakkuuksien elinkaaren hallinta sekä myynnin ja kannattavuuden kehittäminen
  • vuorovaikutustaidot asiakasymmärryksen ja asiakassuhteen kehittämisessä

Kenelle koulutus sopii?

B2B-myyjille, avainasiakaspäälliköille, alue- ja myyntipäälliköille sekä muissa vaativissa asiakkuuksien asiantuntijatehtävissä työskenteleville