Jaa
Tässä käytännönläheisessä valmennuksessa vahvistat ratkaisukeskeisen asiakaskohtaamisen osaamistasi ja tunnetaitojasi myyntityössä.
Koulutuksen sisältö
Valmennuksesta saat konkreettista hyötyä tilanteisiin, joissa asiakas on tyytymätön. Kehität ratkaisukeskeistä toimintatapaa asiakastilanteissa.
Aiheita muun muassa
- Asiakkaan lähtökohdan ymmärtäminen
- Itseluottamuksen ja toimintakyvyn vahvistaminen
- Asiakkaan ratkaisukeskeinen kohtaaminen
- Omien toimintatapojen ja osaamisen vahvistaminen
- Tunnetaidot
Kenelle koulutus sopii?
B2B-myynnissä ja muissa myynnin asiantuntijatehtävissä työskenteleville
Muuta tärkeää tietoa
Lisää B2B-valmennuksia Taitotalossa
Myyntiprosessin suunnittelu, johtaminen ja seuranta
Asiakashankinta B2B-myyntityössä
Asiakkuuksien johtaminen B2B-myynnissä
Asiakaskokemuksen rakentaminen B2B-myynnissä
Asiakkaan kohtaaminen ja vuorovaikutustaidot B2B-myyntityössä