Asiakkaan kohtaaminen ja vuorovaikutustaidot B2B-myyntityössä Kurssi

Asiakkaan kohtaaminen

Tässä inspiroivassa valmennuksessa saat käytännönläheisiä vinkkejä asiakkaan kohtaamiseen yritysmyyntityössä.

Koulutuksen sisältö

Valmennuksessa keskitytään hyvän vuorovaikutuksen rakentamiseen asiakaskohtaamisissa. Saat työkaluja hyödynnettäväksi käytännön asiakastilanteissa.

Aiheita muun muassa

  • Vuorovaikutuksen merkitys asiakaskohtaamisissa
    • Viestintäprosessin peruselementit
  • Tiedon saanti kysymysten avulla
  • Kuuntelun voima
  • Sanallinen ja sanaton viestintä
  • Sähköinen viestintä asiakkaan kanssa

Muut vuorovaikutustaidot

Kenelle koulutus sopii?

  • B2B-myyjille
  • avainasiakaspäälliköille
  • alue- ja myyntipäälliköille
  • muissa myynnin ja asiakkuuksien hoidon asiantuntijatehtävissä työskenteleville