PalveluLuotsi® Yrityskohtainen

ulko-ovi käy ja ihmiset kulkee

Haluatko vaikuttaa asiakaskokemukseen ja sen avulla kehittää yrityksesi kilpailukykyä ja parantaa tulosta?

Kenelle koulutus sopii?

PalveluLuotsi®:n avulla kartoitat, suunnittelet ja toteutat yrityksesi strategiasta johdetun palvelukokemuksen, jonka vaikuttavuus on mitattavissa.

Koulutuksen sisältö

PalveluLuotsi® on Taitotalon kehittämä tehokas palveluiden kehittämistyökalu.  
Sen avulla voidaan selvittää tavoitteiden ja toteutuksen kriittiset kohdat ja ristiriidat sekä kehittää asiakaskokemusta.  

PalveluLuotsissa tunnistetaan strategiaan pohjautuvat muutostarpeet palveluportfolioon kohdistuvien vaikutusten osalta, esimerkiksi asiakaskokemus, asiakastyytyväisyys, mittaus & analysointi, juurisyyanalyysit ja muut ongelmanratkaisumenettelyt. Kehittämistyö tehdään yhdessä Taitotalon  asiantuntijoiden  ja  organisaatiosi  avainhenkilöiden  kanssa.

PalveluLuotsi® kasvattaa

  • asiakastyytyväisyyttä
  • henkilöstön osaamista
  • työtyytyväisyyttä
  • asiakasuskollisuutta
  • yrityksesi tulosta ja kilpailukykyä.

PalveluLuotsi® tarjoaa 

  • analyysin yrityksen palvelukonseptin suorituskyvystä
  • tavoitteet toiminnalle
  • mittarit vaikuttavuuden määrittämiseen
  • välineitä asiakaskokemuksen kehittämiseen ja käytäntöön viemiseen

Hyvästä asiakaskokemuksesta kerrotaan eteenpäin.

Asiakaskokemus on koko organisaation vastuulla.


PalveluLuotsi saa investoinnit osaamiseen tuottamaan tulosta. 

Asiakkaat

  • Kirkastettu palvelukonsepti erottaa yrityksesi kilpailijoistanne.
  • Palvelukokemuksen tasalaatuisuus kehittyy ja  asiakastyytyväisyys kasvaa.

Henkilökunta

  • Sisäistää palvelukonseptin ja sen mukaisen toiminnan merkityksen.
  • Oppii toimimaan palvelukonseptin mukaisesti, asiakaslähtöisesti ja tehokkaasti.

Johto

  • Esihenkilöt oppivat valmentamaan konseptia ja uskaltavat  puuttua poikkeamiin.
  • Johto saa faktatietoa palvelukonseptin toimivuudesta ja kilpailukyvystä.
  • Johto saa käyttöönsä liiketoimintalähtöisen ja tavoitteellisen toimintaohjelman.

Hyvä asiakaskokemus parantaa kannattavuutta

Toteutus:

  • Kokonaisuuden fasilitointi osallistavilla, motivoivilla ja sitouttavilla työmenetelmillä.
  • Analyysi nykyisestä tuotannollisista prosesseista suhteessa strategisiin tavoitteisiin.
  • Asiakkaan henkilöstön kyvykkyys kasvaa, sama prosessi voidaan tulevaisuudessa toteuttaa ilman ulkopuolista tukea.
  • Kehittämistoimenpiteiden tai -projektien (1–3 kpl) keskeiset elementit ja RoadMap tavoitetilaan pääsemiseksi.

Tutustu myös muihin Luotsi® tuoteperheen palvelutarjontaan

StrategiaLuotsi®
TuotantoLuotsi®
OsaamisLuotsi®
MuutosjohtamisLuotsi®

Asiantuntijat

Sari Herrala

Sari Herrala

koulutusasiantuntija, johtaminen, lean, laatu ja prosessi
Jouni Simonen

Jouni Simonen

koulutusasiantuntija, johtaminen: muutos- ja osaamisenjohtaminen

Ota yhteyttä

Roskapostitarkistus

Sari Herrala

koulutusasiantuntija, johtaminen, lean, laatu ja prosessi

Inspiroidu

Uutinen
Yhdistyksen jäseniä yhdistää tuotekehitys ja pyrkimys tehdä parempia palveluita ja tuotteita.Jokaisen opiskelijan kanssa sovittiin oma kehityskohde. Koulutuksen aikana he pystyivät perehtymään yksityiskohtiin. Samalla kokonaisuuksia oppi katsomaan myös boksin ulkopuolelta. Osallistujat kokivat, että opit oli saumatonta viedä arjen käytäntöön heti.
Tuotekehitys
Taitocase
Välitunti Oy ja Taitotalo lähtivät kehittämään uudenlaista kännykkäsovellusta lasten ääntä kuunnellen. Välkky-niminen sovellus on edennyt testausvaiheeseen ja otetaan käyttöön syksyllä.Välitunti Oy keskittyy auttamaan sosiaalihuollon piirissä, haastavassa tilanteessa olevia 7–17-vuotiaita lapsia, jotka uhkaavat jäädä monesti koulupudokkaiksi.
Pia Kelorita valkotaulun edessä
Lue lisää artikkeleita