OsaamisLuotsi® Yrityskohtainen

liitutaulu ja lamppu

Menestyvä organisaatio tunnistaa tulevat osaamistarpeensa jo nyt. Se hallitsee osaamisen kehittämistä systemaattisesti osana johtamista. Silloin sekä nykyiset että myös tulevat osaamistarpeet täyttyvät. 

Kenelle koulutus sopii?

koulutus on suunniteltu johtamisen apuvälineeksi kun halutaan kehittää organisaation kilpailukykyä, vahvistaa henkilöstön strategista osaamista ja varmistaa että osaaminen on tuloksellista.

Koulutuksen sisältö

Taitotalon palvelukonsepti, joka yhdistää liiketoiminnan ja osaamisen kehittämisen

OsaamisLuotsi® luo perustan suunnitelmalliselle osaamisen johtamiselle ja kehittämiselle. Se toteutetaan Taitotalon huippuasiantuntijoiden ja organisaatiosi avainhenkilöiden yhteistyönä. Tuloksella varmistetaan, että organisaatiollasi on aina strategisten tavoitteiden mukainen osaaminen. Osaamiseltaan ajantasaisella ja sitoutuneella henkilöstöllä organisaatio parantaa merkittävästi kilpailukykyään.

OsaamisLuotsi® tähtää tulevaisuuteen. Ennakointi on tärkeää, koska osaaminen siirtyy organisaatiossa arkeen aina viiveellä. Vaikuttava osaamisen johtaminen onnistuu vain kytkemällä osaamisen kehittäminen saumattomasti liiketoiminnan kehittymiseen.

OsaamisLuotsi® tarjoaa

  • perustan strategialähtöiselle osaamisen johtamiselle
  • näkemyksen koko henkilöstön tavoitteellisesta osaamisesta
  • henkilöstön tehtäväkohtaiset osaamisprofiilit
  • asiakkaan osaamisen johtamisen prosessin ja menettelyjen kuvaamisen

Tutustu myös muihin Luotsi® tuoteperheen palvelutarjontaan

StrategiaLuotsi®
PalveluLuotsi®
TuotantoLuotsi®
MuutosjohtamisLuotsi®

Asiantuntijat

Sari Herrala

Sari Herrala

koulutusasiantuntija, johtaminen, lean, laatu ja prosessi
Kari Lepistö

Kari Lepistö

myynti- ja asiakkuuspäällikkö
Jouni Simonen

Jouni Simonen

koulutusasiantuntija, johtaminen: muutos- ja osaamisenjohtaminen

Asiakkaiden kokemuksia

Ota yhteyttä

Roskapostitarkistus

Jouni Simonen

koulutusasiantuntija, johtaminen: muutos- ja osaamisenjohtaminen

Inspiroidu

Blogi
Näitä tutkintoja ei voisi jatkossa suorittaa, jos henkilöllä on aikaisemmin suoritettu ammattitutkinto tai korkeakoulututkinto. Tämä kertoo siitä, ettei päättäjillä ole selkeää ymmärrystä tai halua ymmärtää päätösten vaikutuksista lyhyellä ja pitemmällä aikavälillä.
Mikko Gerdt
Blogi
Fasilitoinnin tarkoituksena on auttaa, helpottaa ja tukea työyhteisön toimintaa erilaisissa muutostilanteissa. Se antaa työyhteisölle ja sen jäsenille suuntaa ja energiaa tekemiseen sekä merkitystä työhön. Fasilitointi ei ole pelkästään ryhmätehtävien teettämistä ja niiden läpikäyntiä.
Mikko Gerdt
Blogi
Minulta kysytään usein, mitä Taitotalon asiakkuuspäällikkö tekee ja millaisella palvelumallilla asiakkuuspäällikkö palvelee asiakkaitaan. Asiakkuuspäällikön tehtävään kuuluu uusasiakashankintaa ja asiakkuuksien hoitamista – tavoitteemme on onnellinen asiakas.
Blogi Nuutti Manninen
Lue lisää artikkeleita