Tekoälyllä vauhditettu osaamisen kehittäminen: koulutus HR-ammattilaisille Yrityskohtainen

kaksi miestä ja nainen seisoo avaruudellisessa tilassa

Ymmärrät avointen tekoälysovellusten (ChatGPT ja Copilot) lähtökohdat ja niiden käyttömahdollisuuksia henkilöstön osaamisen kehittämisessä. Opit hyödyntämään generatiivista tekoälyä käytännön tasolla henkilöstön kehittämiseen ja osaamiseen liittyvissä toimintatavoissa esim. koulutusten suunnittelussa ja perehdyttämisessä. 

Kenelle koulutus sopii?

HR-ammattilaisille ja henkilöstöhallinnon asiantuntijoille sekä henkilöille, jotka ovat kiinnostuneita hyödyntämään tekoälyä organisaation osaamisen kehittämisessä

Koulutuksen sisältö

Koulutuksen kesto on 4 h etäkoulutuksena tai lähikoulutuksena Taitotalon tai asiakkaan tiloissa.​Etäkoulutus toteutetaan Teamsissä.Toteutuksessa huomioidaan aina kohdeorganisaation toimiala ja osallistujien aikaisempi kokemus ja osaaminen. ​Koulutus toteutetaan työpajamuotoisena. Se sisältää asiantuntijan alustuksen sekä työpajatyöskentelyä. 

  • Generatiivisen tekoälyn perusteet
  • ChatGPT ja Copilot, periaatteet
  • ChatGPT:n ja Copilotin hyödyntäminen osaamisen kehittämisessä
  • Käytännön harjoittelua teemoina koulutusten suunnittelu, kehityskeskustelut ja perehdyttäminen
  • Tunnistetaan ja löydetään soveltamisen kohteita omaan työhön

Koulutuksen kohderyhmänä ovat HR-ammattilaiset ja henkilöstöhallinnon asiantuntijat sekä henkilöt, jotka ovat kiinnostuneita hyödyntämään tekoälyä organisaation osaamisen kehittämisessä. 

Ota yhteyttä

Roskapostitarkistus

Jouni Simonen

koulutusasiantuntija, johtaminen: muutos- ja osaamisenjohtaminen

Inspiroidu

Blogi
Näitä tutkintoja ei voisi jatkossa suorittaa, jos henkilöllä on aikaisemmin suoritettu ammattitutkinto tai korkeakoulututkinto. Tämä kertoo siitä, ettei päättäjillä ole selkeää ymmärrystä tai halua ymmärtää päätösten vaikutuksista lyhyellä ja pitemmällä aikavälillä.
Mikko Gerdt
Blogi
Fasilitoinnin tarkoituksena on auttaa, helpottaa ja tukea työyhteisön toimintaa erilaisissa muutostilanteissa. Se antaa työyhteisölle ja sen jäsenille suuntaa ja energiaa tekemiseen sekä merkitystä työhön. Fasilitointi ei ole pelkästään ryhmätehtävien teettämistä ja niiden läpikäyntiä.
Mikko Gerdt
Blogi
Minulta kysytään usein, mitä Taitotalon asiakkuuspäällikkö tekee ja millaisella palvelumallilla asiakkuuspäällikkö palvelee asiakkaitaan. Asiakkuuspäällikön tehtävään kuuluu uusasiakashankintaa ja asiakkuuksien hoitamista – tavoitteemme on onnellinen asiakas.
Blogi Nuutti Manninen
Lue lisää artikkeleita