Ratkaisukeskeisyys muutoksen johtamisessa – itsensä ja työyhteisön kehittäminen Yrityskohtainen

palapeli

Koulutuksessa saat konkreettisia ratkaisukeskeisiä toimintamalleja ja työkaluja muutoksen johtamiseen ja myönteisten mahdollisuuksien näkemiseen. 

Perehdyt itsensä kehittämiseen, työyhteisön kehittämiseen ja muutoksen johtamiseen ratkaisukeskeisin keinoin.  Koulutus sisältää ajankohtaista tietoa resilienssin kehittämisestä ja voimavarojen kartoittamisesta. Koulutuksen myötä kehityt palautteen antajana. Koulutus antaa valmiuksia toivotun tulevaisuuden hahmottamiseen.

Kenelle koulutus sopii?

Koulutus sopii erityisesti muutostilanteessa olevan työyhteisön johtajille, esihenkilöille ja kouluttajille.

Koulutuksen sisältö

Koulutus voi sisältää seuraavia koulutusosioita tarpeenne mukaan:

  • Itsensä kehittäminen ratkaisukeskeisin keinoin
  • Työyhteisön kehittäminen ja muutoksen johtaminen ratkaisukeskeisin keinoin
  • Resilienssin kehittäminen
  • Ajatusten suuntaaminen tulevaan – toivotun tulevaisuuden hahmottaminen
  • Voimavarojen kartoitus
  • Palautteen voima

Toteutus

Koulutus toteutetaan asiakkaan kanssa sovitulla tavalla lähiopetuksena Taitotalossa tai asiakkaan tiloissa. Koulutus on mahdollista toteuttaa myös etäopetuksena Teamsin välityksellä.

Koulutuksen laajuus räätälöidään asiakkaan toiveiden mukaisesti. 

Osallistujamäärä sopimuksen mukaan.

Ota yhteyttä

Roskapostitarkistus

Eini Hiltunen

koulutusasiantuntija, sosiaali- ja terveysala

Inspiroidu

Blogi
Näitä tutkintoja ei voisi jatkossa suorittaa, jos henkilöllä on aikaisemmin suoritettu ammattitutkinto tai korkeakoulututkinto. Tämä kertoo siitä, ettei päättäjillä ole selkeää ymmärrystä tai halua ymmärtää päätösten vaikutuksista lyhyellä ja pitemmällä aikavälillä.
Mikko Gerdt
Blogi
Fasilitoinnin tarkoituksena on auttaa, helpottaa ja tukea työyhteisön toimintaa erilaisissa muutostilanteissa. Se antaa työyhteisölle ja sen jäsenille suuntaa ja energiaa tekemiseen sekä merkitystä työhön. Fasilitointi ei ole pelkästään ryhmätehtävien teettämistä ja niiden läpikäyntiä.
Mikko Gerdt
Blogi
Haetaan uutta suuntaa yrityksen kulttuuriin, syvempää asiakaskeskeisyyttä, ketterämpää innovointia, vahvempaa vastuullisuutta jne. Toisaalta pyritään hienosäätämään ja järkevöittämään olemassa olevia toimintatapoja ja prosesseja.
Mikko Gerdt
Blogi
Sitä hän ei maininnut, että milloin tämä yhteydenotto tapahtuu, tai miten pitkään odotan asennusta. Hän ei todennäköisesti tiennyt, kuinka kauan laitteen asentaminen kestää ja kuinka paljon asennuksia asentajalla on jonossa. 
Blogi Sari Herrala
Lue lisää artikkeleita